Stockholm, here we come!!!

Nu ska jag ta och svira om och packa ut oss i bilen om ett tag. Slänga alla sopor osv. Sen åker vi till Mamma & Pappa där Arvid ska vara medans vi är borta.
Vi ska väl äta lite lunch där också när Peter kommer från jobbet innan vi far ut på vägarna.

Det ska bli grymt skönt och komma iväg. Kommer sakna mitt lilla bustroll också men vi kommer ju hem =)
2 nätter ska vi sova på Scandic Foresta på Lidingö.
 Och så ska vi ju på Fiskemässa i Älvsjö, det är det bästa på hela resan....eller så inte =)
Men det är min käre sambo som fyller så det är för hans skull. Jag hoppas verkligen att Peter vill att vi ska shoppa en massa också =P Annars får jag dränka mina sorger på Ikea och dyl när jag kommer hem =)
Sen blir det väl en massa god mat och mys också förhoppningsvis.

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Lägger ner husplanerna för jag är så kinkig med allt. Allt ska va sprillans nytt helst :) Och då drar det iväg i pris. Sen blir det för långt för I att pendla, vill ju ha han hemma mera! Lägenhet känns lagomt tycker jag, inne i stan helst då har man nära till allt!

2010-03-12 @ 12:23:55
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Sandra

ha det så himla bra i stockholm..hoppas ni får finväder att strosa omkring i. Kraam

2010-03-12 @ 17:15:38
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Ha en super helg! =) Kramen!

2010-03-13 @ 07:34:39
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0