Nya skor

Jag kom ju för tusan på idag att jag har ju inga bra skor att traska runt i när det är några + grader ute. Jag går ju runt i mina fula '"uggs" och det vill jag inte göra i all evighet. Och jag har ju ett par stövlar men dom är ju så snegådda(eget ord =)) så dom får jag bara ont av. Så det fick bli en vända till Valbo och därifrån fick dom här följa med hem.




Helst vill man ju köpa en massa öppna vår skor men det är lite för tidigt att springa i sånna ute nu så därför fick det bli dessa.

Det blev även ett par leggings från Lindex




Och igår hämtade jag sista paketet ifrån H&M och där låg det bar ett par Jenasshorts åt Arvid


  


Var iväg till Elisabeth och gjorde mina naglar fina till helgen också. Det ska bli så skööönt och komma iväg bara vi två. Självklart kommer jag sakna Arvid men ibland behöver man göra saker och ting själva.

I morgon är det jobb och dagis som gäller.
Dags att krypa ner under täcket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0