Ny Mobil & Digitalkamera

Det blev ju som sagt en vända till Valbo idag. Arvid somnade såklart på vägen till Maxi så då fick jag hoppa det. Så jag handlade faktist på Coop Forum istället nu närjag ändå var där inne + att jag tagit mig i kragen och skaffat mig ett Med Mera kort =)

Inhandlade även Mascara och denna här



Har dock inte kommit på vart den ska hänga ännu.


Sen var jag in på Telia och beställde en ny mobil, kommer inte ens ihåg vad den heter. Det är ingen flashig med touch och grejer eller. Allt är bättre än den jag har nu. Huvudsaken jag kan ringa, smsa, mmsa ta något kort och ha en ringsignal som inte är polyfonisk =P haha så här ser den ut iaf, tror att det var den iaf =P




Och så blev det en digitalkamera som är då bra mkt bättre en den kassa vi hade. Nån pentax med 12 megapix, optisk zoom och bildstabilisator så det duger för oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0