Matinhandling & Valbo

Ska väl ta och göra mig och Arvid redo för att åka in till Maxi och handla lite mat och grejer.
Sen blir det väl en vända till Valbo också, ska gå till Telia och prata lite.
För jag har ju sagt upp mitt abonemang och har för tillfället kontantkort, och det måste ju vara 100 år sen jag hade det, och det är då inge roligt och ha heller.
Sen skulle jag gärna ta en ny telefon, jag har ju en från Ica Maxi för 199:- inte ens mms kan man ta emot på den =)
Men det fick bli en sådan när jag badade med min förra mobil i sommras =D

Sen så ska jag höra om dom har nå bra erbjudande för hemmatelefon och bredband och så för nu betalar vi så mkt avgifter hit och dit men ringer för kanske 200 spänn i kvartalet eller nått.

Sen när Peter slutat skulle han komma efter för vi ska väl kolla efter en digitalkamera också. Det får bli nån billig bara, allt är bättre än den vi hade med 6 megapixlar, tattarmärke som knäppte efter 5 min osv. Helst skulle man ju vela ha en mer rejäl kamera men just nu får det bli en digital.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0