Lunch på stan och loppis.

Igår åkte jag och Arvid in till Sandviken. Det blev lunch och pladder med Lizette, Carro & Thelma på Selmas denna gång faktist. Efteråt handlade jag och Lizette lite på Maxi och sen var vi på loppis. Därifrån fick en klädkorg och en annan liten korg följa med hem. Vi träffade även min Mormor där som i stort sätt bor där. Och då fick ju Arvid fika och grejer så klart =)

Igår kväll blev det Tacos och packning. Ska packa det sista efter frukosten som vi ska ta tag i här hemma.

Innan Sandviken lära jag bara åka till H&M för dom hade ju 100kr rabatt på alla jackor och kavajer. Och så hade jag en bonuschek på 50 kr. Så det belv den där jackan jag beställt förut men skickade tillbaka. Nu fick jag den för 249:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0