40 grader

Arvids feber fortsätter att stiga från dag til dag, i morse hade han 40 grader. Och han hostar så han kräks. Han vill inte ha något att äta, inget att dricka och tar inte pencilinet eller bisolvonet.
Så nu har jag ringt 1177 och dom tyckte jag skulle ta kontakt med HC igen eftersom febern bara stiger och att han haft feber över 4 dygn. Men dom ska inte ringa förns 8.50.
Och jag är så blödig och orolig så jag kan börja grina. Så blir jag livrädd att läkarna ska missa något, det har ju hänt för stackarns barn förut. Men så får man inte tänka.
Jag tycker så synd om han.





Dom här korten tog jag igår kväll.
Hade ju bytt rent och tvättat spjälskyddet som inte torkat så då blir det lätt så här när man sover =) Gohjärtat!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förstår att du blir orolig, vilken mamma skulle inte bli de?...Tänker på er! Kram Carro å Thelma

2010-03-04 @ 12:56:13
URL: http://carolinolsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0