Stockholmsresa.

Idag ringde bästa Ingela och berätta att det blir en Stockholms resa i år igen =) Vi sa förra året att det skulle bli en traditon att åka sista helgen i Augusti varje år. Den här gången ska vi gå på Globen på Lördagen för Kommunal har nå evangemang där med artister osv för hela 100kr. Och så bor vi ju gratis. Så självklart kommer jag att följa med om inget annat oförsägbart inträffar.

Men det är ett tag kvar dit, fast ändå kommer det gå fort för jag är ledig ändå till den 11/8 först =)

Men först och främst ska jag jobba 5 timmar i morgon fm innan jag får min efterlängtade semester. Och sen åker vi till Grycksbo så fort som möjligt där vi ska fira Midsommar med familjen Boman/Ljungberg. Vi kommer sova över där så det är en del som ska packas med. Ska ta tag i det nu och sen duscha innan sängen kallar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0