Presentkort

Har varit in till Sandviken en vända idag och träffat Carolin & Thelma och Anna & Alivn. Det blev lite strosa på stan och lunch på Jensas. Och ett besök på Ica Maxi blev det.

Inne på Trivsamt sprang jag på svärmor Lena. Och hon tokig och snäll som hon här så ger hon mig henns  presentkort på 1250kr på Trivsamt. Jag blev helt chockad, det föll nästan en och annan tår. Jag tackar och bockar. Köpte faktist ingenting denna gång men det ska nog inte bli så svårt och bränna det =D

När vi kom hem så var vi ute och lekte i det härliga vädret. Jag och Arvid tog även en cykeltur medans Peter klippte gräset. Har varit inne en stund nu och till kvällen blir det Tacos.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0