Liten update.

Jag ska slänga ut receptet på kakan snart.

Har jobbart klart för idag nu, har haft delad tur. Mindre roligt men fick lite nytta gjort på rasten mellan, passade på att mangla och stryka  en del av våra sängkläder osv.

Är ledig måndag & tisdag nu. Och så jobbar jag bara onsdag och torsdag. Har tagit semester på fredag då Rasmus tar studenten. Och så har jag upptäckt att jag har ledig helg + att jag är ledig måndag och tisdag veckan efter. Så 5 dagars ledighet blir det. Sen är det väl inte många skift kvar innan semestern.
Jobbar sista dan på midsommar fm.

Sen vad resten av midsommarafton har att erbjuda är fortfarande oklart.

Har duschat nyss och tänker nu krypa ner i sängen. Peter har ledig vecka nu också så det blir 3 dagars ledighet tillsammans och hur ofta inträffar det?!? =)

God Natt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0