Härliga sol!

Börjar först att berätta att vi hade det kanon på midsommarafton god mat, dryck och sällskap =) Lär ta och lägga upp några kort från dom fåtal som blev knäppta.

Idag har vi varit ute hela dagen i detta underbar väder.
Har tvättat 5 maskiner och hängt ut och det doftar ljuvlig när det fått hängt ute. Arvid har badat i sin pool, han hann även bajsa i den också såklart =)
Mamma & Pappa har värit här hela eftermiddagen och dom bjöd på grillat, tack för det!!
Och så har jag och Peter snickrat ihop en hylla som alla pärmar och strunt ska stå i datarummet. Den är inte riktigt färdig men ska försöka mig på att göra det sista nu när Arvid somnat, om jag kan. Sen ska den självklart få lite färg på sig också. Visar resultat sen.
Peter har stuckit iväg och fiskat och jag och Arvid har varit över till grannarna för lek och babbel.

Om ni tror jag är tokig och sitter inne och bloggar så gör jag inte det, jag sitter ute på altanen och njuter såklart =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0