Utemöbler

Har nu inhandlat ännu mera virke till altanen, undrar hur många lappar denna altan har gått på ja....det vågar jag knappt tänka på.
Peter & Ove började med den riktiga trappen igår. Har ju bara haft en provesoriskt. Den blir väl mer klar idag får jag hoppas, dock inga räcken då vi inte hann handla allt på XL-bygg igår för när kl var 18.10 lära vi ge oss för dom vill väl gå hem dom nån gång också =D

Sen så har jag klippt till på utemöbler till altanen också. Möblerna som vi skulle ha skulle gått på 5700:- utan dynor. Sen hade dom nedsatt pris men då var paketpriset iaf dyrare än om man köpte bord och stolar separat, så då gjorde ju vi det såklart. 3900:- + dynor då. Hur billigt som hellst.

Idag följer Arvid med Farmor & Örjan till deras husvagn i Älvkarleby och sover över en natt, till och börja med. Går det bra allting så blir det nog nån natt till. Men dom har Husvagnen står max 10 meter från vattnet, och Arvid säger ju "bada bada bada" så fort han ser vatten =D

Själv ska jag hämta stolarna idag för dom var slut igår och sås ka jag ragga dynor som faller mig i smaken. Och ikväll blir det nog Bilbingo =D

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jasså, dom är ju suupersöta :D Vi har öga för såntdär helt enkelt ;P

2010-07-06 @ 22:54:53
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0