Sol igen!!

Idag är solen framme igen och det tackar vi för. Men det skulle väl bli regn till kvällen men jag njuter så länge den är framme.

Jag håller på tvättar och donar. Är tvätt till förbannelse och den lär ju inte tvättas av sig själv. Håller på tvättar en vit klädsel till soffan också som jag fått av Tesa för hon tröttna på att den jämt blev så skitig =) Är väl inte så lätt och hålla den ren när man har 4 barn =) Den kommer inte vara ren så länge i detta hem heller med tanke på kladd-Arvid. Men jag måste tvätta den beiga som jag har på nu för den ser förjäklig ut. Så den vita får väl sitta på en stund iaf.

Peter och jag har rensat lite i källaren också och slängt allt på släpvagnen. Tippen är öppen här ute idag så då lär man passa på.

Grannbarnen och Thomas är här nu och fikar och leker lite.

Ikväll kommer Fam Johansson/Gruvman ut och grillar. Trevligt Trevligt!!
Hoppas att solen håller sig kvar tills dess.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0