Snart är det Lördag

Idag åkte vi iväg till Åshammar trodde jag, men det var en bra bit längre bort =) Min kusin Björn har köpt en stuga där och rusta för fulla muggar, jättemysigt och fint var det. Han fyller iaf 30 idag så vi har varit där och firat honom. Han bjöd på Smörgåstårta och tårta osv. Tyvärr blev det ingen smörgåstårta för mig då det var räkor på den.

Efter kalaset har jag och Arvid spenderat ett par timmar hos Mamma & Pappa. Blev bjudna på mat, Kalops! Smarrigt!!
Passade på att handla medans Arvid var kvar med Mormor & Morfen.

Så nu har jag allt inför morgondagen, tror jag iaf =)

Jag ska göra bål och bjuda på och så ska jag dricka hemkört, haha ja ni läste rätt. Det var inte igår precis man drack det. Jag ska göra en massa olika drinkar.
Åhh vad roligt det ska bli. Alla tjejer är grymt taggade också så det blir bara ännu roligare.
Och så kommer Malin med också, så nu är vi 10 st på pricken.

Nu ska jag sova snart så det blir lördag.
Först och främst är det städning på schemat.
Pissnisse och Peter får lämna hemmet i skaplig tid så jag hinner med allt =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0