Peter hemma igen.

Mitt stora hjärta har kommit hem från sin mini fiskesemester.
Det pirrar lite i magen när ska komma hem faktist... och det är bara bra att man känner så.
 Man blir liksom lite nykär på nå sätt.
Jag har saknat honom och det är skönt att han är hemma igen.
Klart vi har våra duster då och då men " Störst av allt är kärleken" som Prins Daniel sa =)

Ikväll blir det Tacogratäng i värmen och en massa mys såklart.
Tror vi skulle få lite fikabesök mot kvällningen också.



En gammal bild på mina fina pojkar <3

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Jag vill minsan också komma och hälsa på och se hur fint ni har det. Förresten så har du fått pengar från mamma från ljusstaken, men det är mitt fel att det tog tid. Jag glömde hela tiden att sätta över. Hoppas det inte ställde till mig något. Kram

2010-07-05 @ 08:51:04
URL: http://ejjas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0