Sammanfattning av Januari - Juni 2009

Nytt år och nya tag. Är skönt att det börjar bli riktig vardag igen nu. Ska städa bort julen här i veckan också, har varit trött på den länge nu.

Tänkte att jag skulle sumera året lite men jag kommer ju knappt ihåg något, det man kommer ihåg är bara det hemska som har hänt nästan.

År 2009

Januari

Peter bröt nyckelbenet och var hemma i 6 veckor efter att ha jobbat i 2 dagar sen Arvid kom och all julledighet.
Vi var på Junias dop.
Vi bodde hemma hos Peter´s Mamma & Örjan i 2 veckor när dom var i Venezuela.
Jag var ut med bästa tjejerna första gången efter Arvid kom till världen.

   

Februari

Var en hel del på Öppna i Sandviken.
Mammagruppen startade.
Kalas hos Sandra som fyllde 24.
Mera Kalas hos Carolin som fyllde 22.

    

Mars

Ännu mera besök på Öppna.
Massa mys med Arvid.
Vi var på Meldoifesitval-finalen i Globen.
Peter fyllde 24.
Elias & Linnéa fyllde 2.

   


April

Det var fest med jobbartjejerna hemma hos Ingela.
Grillsäsongen började =)
Shoppade, var ännu mera på Öppna.
Vi hade dop för Arvid.
Arvid provade potatispuré för första gången och gillade det INTE.
Lizette och Mika var här och grilla på sista april.

     

Maj

Bilbingon började i Forsbacka =)
Therese fyllde 23.
Bästa Tjejerna var här och käka Tacogratäng och kika Eurovisionsongcontest finalen.
Mera shopping =)
Arvid målade sin första teckning med Noah & Nova på Öppna.
Var på fest och crusing.


     

Juni

Lizette fyllde 23.
Angelica fyllde 24.
Var till Furuvik med en hel hög Mammor & Barn
Min Moster blev sämre i sin cancer.
Vi firade Midsommar här hemma.
Peter åkte till Norge och fiska i 1 vecka.
Jag blev varslad.
Sola & badade på strandbaden =)

     




Resten av året kommer senare eller en annan dag.
Nu ska jag fixa i ordning mig och Arvid för en tripp till Valbo.





Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, jo jag kan tänka mig de, han är så full i fan så de är inte klokt :P

jag lägtar dock inte tillbaka till den tiden för då skrek han konstant :P Så då Ajaj:ar jag hellre 1000 ggr :P hahaha.

Försökte mysa med William nyss jag åh, men han får panik och försöker bryta sig loss, jag som va så myssugen :P haha.

2010-01-04 @ 10:36:53
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Cicki

Jasså, så alla fick sina födelsedagar uppskrivna utom jaaaag? snyyyyft

2010-01-04 @ 20:13:19
URL: http://christinhernberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0