Dödsängeln!

Idag åkte vi in sent till Öppna, hade inte planerat det egentligen men Angelica lockade dit mig. Sen vankade det lunch hemma hos Gruvman. För mig blev det Fetaost & Soltorkadetomaterfylld kycklingfilé och potatisgratäng från Ica. Grymt gott.

På eftermiddagen här har Peter´s Pappa och Farbror varit ute och hälsat på. Även Peter´s Mamma kom ut en sväng. Trevligt med besök.

Ikväll blir det väl det gamla vanliga, god mat ( Tacogratäng), mys och film i soffan, ikväll blir det senaste Wallander filmen, Dödsängeln.



Jag verkligen älskar "deckare" eller vad man ska kalla det. Polisserier/filmer typ =) allra helst svenska också. Tex, Beck, Wallander, Johan Falk, Camilla Läckbergs Stenhuggaren och Olycksfågeln osv osv. och Criminal Minds är sjukt bra. Har börjat kolla från början nu och är klar med första säsongen, helt sjukt vilka sjuka människor det finns =)



Och Grattis till Christin som fyller 24 år idag!!




Cicki a´la sångfågeln =D

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

hur gör du tacogratäng? jag gjorde en förra ghelgen men de blev ju typ sörja bara :D

2010-01-22 @ 20:40:47
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0