Dammsugare

Det gick väl bra och jobba igår, det mesta sitter ju i ryggraden. Men dom hade en väldigt konstig uppläggnign av alltihopa, rörigt och dant. Känns som om då krånglar till det för sig =) Sen att åka är bra drygt. Men Men, bara att bita ihop. Ska vara på ett annat ställe idag, hoppas det blir bra. Jobbar kväll idag. Ska iväg och läma Arvid på dagis mellan 11.15 - 14.30 idag, sen nästa vecka går han bara 2 dagar.


Igår efter jobbet var vi in till Media Markt och köpte en dammsugare. Har ju lånat sen våran gick sönder. Det blev en Bosch nånting. Käkade sedan hemma hos Mamma & Pappa innan vi begav oss hem för att kika på Robinson. Jimmy måste vara ett stort jävla skämt han?!, vilken dryg människa.
Hejja Mats =)

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ok, jo jag lär väl ta dagar av peter.. men jag fattar inte hur många man har? jag trodde 240.. men har man 180 till som är nå lägstanivådagar? jag lär nringa o kolla :( jag har inte gjort på nätet för har ingen e-legitimation utan bara skickat in ett papper o då ser jag inte hur många jag har kvar o så.



jo peter vill väl oxå vara hemma men vi tjäner ju inget på de, jag har ju inget jobb så då skulle vi ju få leva på 80% av hans lön :S men jag ska säga till att jag kan jobba extra o så men de ger ju oftast inte så mkt.. vad jobbar du med nu då?

2010-01-29 @ 15:00:42
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0