Dagen.

Idag har jag hunnit med en hel del. Vi stuvade in oss i bilen på fm för att åka förbi jobbet med tankkortet och sen vidare till "Tippen" för att slänga lite skit.
Sen tog vi en lunch/fika med Fia och Cicki, sen ramlade Erica in, och några minuter senare även Sandra och Therese. Trevligt. Borde göras oftare, men Peter jobbar ju oftast dagtid så jag har ju alltid Arvid och han tycker inte att det är riktigt lika roligt att sitta still och fika och höra på en massa tjatter =D

Så vid 14 tiden drog jag och Arvid hem till Tommy, Carro och lilla Thelma och fikade igen =)
Sen dumpade jag av Arvid hos Mamma & Pappa så jag kunde handla i lugn och ro, hade tänkt skicka med Arvid med Peter när han slutat men han fick jobba över och var inte hemma förns efter 21. 
Jag och Arvid var väl hemma vid 19 tiden igen så det har lagats mat, nattat Arvid och städat huset och har nyss duschat.

Nu är jag värd och krypa ner under täcket.



God Natt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0