Nytt, nytt, nytt

Det finns sååååå mycket fint jag vill ha och göra om och fint här hemma så jag tror jag blir tokig. Helt sjukt vad mycket fin det finns.
Jag kan inte hålla på kolla och läsa på alla dessa bloggar/butiker som har allt jag vill ha för då blir jag tokig. Jag får ont i magen för jag blir så avundsjuk på alla som har så fint hemma. =)

Jag vill deffentivt måla om i vardagsrummet, få klart Arvids rum och hallen och trappen upp. Sen är drt bara börja om med kök osv =) Haha, skulle man göra om det skulle man vara nöjd 1 vecka sen vill man göra något nytt igen. J
ag blir nog aldrig nöjd tror jag =)

Och just nu känns mitt hem så naket och tråkigt att jag kan spy.
 Men Arvid sitter i fönstren, drar ut stolar och klättrar upp på bordet, drar och sliter i gardinerna osv osv. Så det känns som att förnya lite grejer får vänta lite tills han börjat lyssna på oss och låter bli saker och ting =D
Det riktigt lyser busunge i ögonen på han =)
 Men jag älskar han ändå!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0