Naglar

Lite dålig update men jag hinner inte med =)

Igår jobbade jag till 16 sen hem en snabbis och sivra om och sen vidare till bolaget för att handla lite. Sen hem till Elin för Årets första tjejmiddag. Skit god mat, dock var vi tyvärr inte allihopa men vi hoppas att alla kan vara med nästa gång som blir hemma hos mig den 10/3 (troligtvis) vi tjattrade på en hel del också som vanligt =)

Idag har jag också jobba till 16, hämtat Arvid på dagis och nu är det middagsdags, Peter står vid spisen (kors i taket =D) Sen ska jag handla lite och hämta ut paket från H&M innan jag åker till Elisabeth och fixar mina naglar.

 I morgon har jag kväll, mindre tråkigt. Och på lördag är det dags, Göransson Arena först och kika Melodifestivalen delfinal 2 sen blir det snabba ryck. Fest i stora lass, är grymt taggad.

Nu Hemmagjorda Kötbullar, potatis och gräddsås! Mums!!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

går det bra för arvid på dagis? :) är det i årsunda ni har eller?

2010-02-11 @ 22:20:50
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0