Helvetesveckan är över.

Som sagt, nu är helvetesveckan över.
 I morgon är jag ledig, och förhoppningsvis Peter också. Så vi får se om vi hittar på nått. Men vad skulle dat vara? Jag skulle vilja shoppa gärnet som vanligt men så här ett par dar innan lön är väl inte plånkan fullproppad precis. Det finns så mycket grejer som behövs tycker jag.
Deffenetivt sängkläder, lakan, krukor, nya blommor, nya tecken och kuddar skulle gillas, osv osv, men tyvärr så är man ju inte miljonär. Pengar får man ju i veckan men alla dessa räkningar som ska betalas kan man ju kräkas på för dom tar för mycket av mina pengar tycker jag =D Varannan månad skulle tammetusan vart räkningsfri =P

Är även bjuden på lunchkalas hos Carolin i morgon som fyller 23 år.
Ska väl klämma in ett besök där också.


Nu ska jag hänga lite tvätt och slänga i en till maskin sen hoppa ner i soffan i min ensamhet och kolla på OS och äta godis och hoppas på fler svenska medaljörer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0