Friska!

Nu är vi friska och krya, hoppas jag! =) Arvid´s jäkla näsa bara som snorar. Men har nu sätt bra att han är alldels vit på sidan av tandköttet, så det verkar som om det är lååångt kvar innan tanden är uppe.

Idag och i morgon är vi lediga från jobb och dagis, jag och Arvid. Peter jobbar på han. Så nu börjar det krypa rejält i kroppen då jag knappt varit utanför dörren sen i Lördags. Men vad ska man hitta på i detta trök vädret då?!

 Jag hör hur Owe´s, Ikea och Köpis ropar efter mig =P
Jag ska åka in till Köpis i morgon tänkte jag, utan barn och utan karl =) Är ute efter lite kläder åt mig själv, går ju jämt i samma kläder. + att jag snart ska på Melodifestivalen och Sandras 25 års fest den 13, och då vill man ju ha nå snyggt. Och då är det skönast och vara själv och leta kläder =P

Men det kanske kan bli en vända till Owe´s, vi får se, vi får se!!!

Nu ska jag ge Arvid lite frukost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0