Delad tur

Idag jobbar jag delad tur, det gillas inte alls. 6.45-11-45 sen tillbaka 17-22, okej om man hade en lite bit till jobbet men inte flera hundra mil.

Är iaf hemma nu, ska leka lite med Arvid och sen lägga honom en stund.
Sen äta lite lunch, blir pizza från gårdagen.

Inatt vaknade jag av en jävlusk smäll. Hjärta dunka i 190. Förstod sen snabbt att det måste varit snö som rasat ner från huset. Men jag såg inget i morse. Men nu när jag kom hem sa Peter att det hade rasat ner på baksidan. Och där hade vi ett plastbord stod som vi fått, men det gick ju självklart sönder av all snö. så nu är Peter och skottar av altantaket igen, utifall snön från taket kommer så det inte blir för tungt.






Kommentarer
Postat av: Sandra

hur jobbar du på måndag el tisdag då? kanske har lust med en valbo runda? :) Pöss

2010-02-27 @ 18:04:59
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0