Dagislämmning och eftermiddagsjobb.

Har tillbringat förmiddagen mesta dels i soffan, har varit grymt trött idag. Ska snart iväg och lämna Arvid på dagis. Sen hem och göra lite korvstroganoff innan det är dags att bege sig till jobbet.

I morgon är jag ledig och då kan det hända att jag åker och får Arvid klippt, men det har jag sagt så många gånger förut och har inte gjort det så vi får väl se =) Skulle behöva inhandla lite flytande förtäring från Förfriskningsbutiken till kommande helg också.

Är sjukt taggad inför Lördagen, det är liksom skönt att veta vad man ska ha på sig för en gångs skull, annars brukar man ju vela och ändra sig 9436ggr innan man sätter på sig nått. Sen ska det ju bli grymt roligt och gå på Meldoifestivalen och sen gå på 25 årsfest och parta med brudarna mina och förmodligen ramlar vi ner på stan och skakar lite rumpa ;)

Måste lösa mitt skoproblem bara, får göra som min Mamma brukar göra när hon går på "dans". Man har helt enkelt med sig dansskorna i väskan =P

Nu är det ett litet vildjur här hemma som har kackat och det luktar förjäkligt, dags för blöjbyte och dagislämmning.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0