Uppesittarkväll

Då har vi smällt i oss Tomtegröt med kanel och socker och utan mjölk i grötskålen. Peter tycker jag är knäpp men jag tycker man förstör gröten med mjölk =) Till det blev det självklart en julskinksmörgås.


Nu sitter jag och Peter i soffan med en massa ljus och tittar på Bingo Lotto. Arvid han sover sen 18.30 då han stupa i sängen efter att han inte sovit någon middag. Julgodiset och Pardadisasken är också framtagen och likaså Julmusten. Lite glögg kommer nog att slinka ner lite senare också.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag äter oxå utan mjölk, fast jag tycker inte om mjölk över huvudtaget så :D

2010-12-23 @ 23:10:34
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sophy

Jag brukar ha mjölken i ett glas på sidan så doppar jag skeden där...varm mjölk är det värsta som finns!! God Jul på er!! Kram

2010-12-24 @ 08:46:46
URL: http://sophy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0