Julklappsinslagning.

Det verkar vara nå strul med blogg.se startsida men kom in på någe annat konstigt sätt iaf =)


Arvid mitt hjärta har feber. När jag hämtade han hos Farmor & Örjan var han kokhet och helt slö. Så hem och i med en alvedon och mysa i soffan. För en stund sen så vakna han och ropa på mig så då fick det bli en ny alvedon. Men konstigt nog fast han är sjuk så vill han ligga i sin säng.

Jag lär nog ta och krypa ner under täcket jag också. Har suttit och slagit in en hel del Julklappar. Så jag har grymt ont i ena handen nu, har haft ont i ca 1 veckas tid och nu gör det bra ont när jag lyfter saker. Och jag som jobbar hela helgen, dock är det inte lika mycket lyft och så men det blir en del ändå.




Och granen har inte kommit upp än heller så jag fick parkera alla klappar på soffan så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0