En Valbotripp

Idag tog jag mig en Valbotripp för mig själv för att försöka hitta något att trä över huvudet under julhelgen. Men jag hittade absolut ingenting jag fastna för i klädväg =/
Men jag fick med mig ett par vanliga svarta leggings då sånna används flitigt av mig och blir slitna. Fick även med mig en mascara, ett halsband, 3-pack örhängen, en skjorta åt Arvid och så en Locktång.
 Vela egentligen ha en från OBH-Nordica men när jag var på Media Markt hade dom bara en sån 25mm och jag vela ha 32mm så det fick bli en Babyliss.
Jag hoppas den är bra också.



Annars så har vi ätit pizza här hemma ikväll. Arvid hade 39,4 här på kvällen och var riktigt hängig, men med en alvedon och lite pizza så blev han pigg igen =)
Nu sover han gott iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0