Måndag och strålande sol.

Det ser ut att var grymt skönt ute.
Har inte varit utanför dörren än och inte kommer jag orka än på ett tag heller.

Arvid tyckte att vi skulle kliva upp runt 4 tiden. Försökte få han att somna om i nästan 2 timmar. Men gav sedan upp.
Och han är konstigt nog vaken än. Han är då mkt piggare idag, han är fortfarande febrig men det är ingeting jämfört med igår när han vakna vi 23 tiden, det bara koka om han och han låg helt utslagen i min famn i sängen, tempen visade 39,9 och det kändes som om man hade en braskamin i sängen =) Efter Alvedonen verkat peka han på sin säng och tog kudden och slängde i så jag flytta över honom.

Har iaf fått i honom lite saft, en liten smörgås och yougurt.

Så jag är trött, tröttare, tröttast och tänkte försöka få mig lite sömn när Arvid ska sova middag.
Jag får njuta av vädret en sväng när jag ska in till Sandviken.

Ikväll är jag bänkad framför tvn, Fångarna På Fortet är tillbaka ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppar han är piggare och slipper den sablans febern!

JAaaaaa, men eller hur =) Fångarna på Fortet!

2010-08-23 @ 11:43:26
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

tack :)

2010-08-23 @ 21:22:50
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0