Gårdagens Festligheter

Gårdagen blev så lyckad! Det var länge sen jag hade så roligt.
Och alla hade riktigt skoj, det märktes.
Drinkarna flöda och leksakerna skickades runt så vi fick klämma, känna, smaka, lukta.
 
Men tyvärr så blev jag alldeles för full, jag tror helt allvarligt att jag inte har varit så här full på mina snart 24 år. Jag skäms lite att jag blev så dragen när jag var värdinna.
Säljare från Himmelriket lär ju ha tyckt att jag var bra dryg.

Efter alla beställningar så pallrade vi oss in till Viken för att gå ut och skaka rumpan men jag kom inte så långt. Jag var helt enkelt för full tyckte jag att det inte var någon ideé.
Så vi var flera som inte kom ut.
Jag, Sandra, Carolin & Emma tog oss en nattpizza på Jenas sen tog vi en taxi hem. Jag sov hos Mamma & Pappa. Men runt 4 snåret var det dags för pizzan att lämna magen. Och sen har jag vaknat till och från och mått som en kasse skit. Är fortfarande inte toppenpigg men jag har städat, lagat och ätit mat iaf.

Ikväll blir det soffläge med Ostkrokar, Coca Cola, choklad och en film.

Här kommer några bilder från igår.
Knäppte många flera men som sagt så var jag ju inte riktigt i mitt sinnesfulla bruk så det blev bra många suddiga kort =)























































Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, fan va kul det var...tack tack tack för att du hade ordnat detta :) Puss påre

2010-08-01 @ 20:11:56
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Ghaaaaa vilka roliga kort!!! Fan va kul vi hade och som Sandra skriver: TACK TACK TACK för en toppenkväll!!!!

2010-08-01 @ 23:06:14
URL: http://www.carolinolsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0