Ful fot

Igårkväll när jag stog i duschen så såg jag att jag var lite blålila under fotknölen på insidan av den vänstra foten. Tänkte väl inte mer på det men idag har det bara blivit värre under dagen, är alldels blå under och gul över fotknölen. Och jag har inge ont och kan inte förstå vad som har hänt.
Jag ramlade i trappen (ja jag vet, klumpigare får man leta efter =D) tidigare i veckan men då slog jag i knät och smalbenet. Så jag vette tusan vad som hänt.
Det mest konstiga är att jag inte har ont, för det har man ju om man klivit snett eller stukat. Aja får ha koll så inte det stiger uppåt iaf, det försvinner väl om nån dag.




Idag har min bror varit ut och grejat vår dator. Hade fått nå jäkla virus eller var det var. Så jag bjöd på mat som tack för hjälpen. Kycklingfajitas blev det. Gott som tusan.

Arvid sover och Peter är och donar i garage så det får väl bli soffläge för min del.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0