Egen kombitjänst

Idag vela min chef prata med mig och frågade om jag fortfarande verkligen vela byta arbetsplats?!´

Svår fråga det där, jag trivs ju kanonbra men saknar min förra osv osv.
Det är både och det där med en massa saker. Men hon vela gärna behålla mig och erbjöd mig en egen tjäst. Jag har ju haft en fast tjänst i kommun i 2½ år men ingen egen rad eller vad man ska säga. Jag har alltid jobbat för någon annan. Men nu så erbjöd hon mig en tjänst, en kombitjänst också. Det är bara jag och 3 till som kommer ha en sådan, fast jag kommer ha flest nätter av oss.

Kombitjänst menas med att man jobbar både dag/kväll och nätter. Så jag lära försöka göra ett schema och se om det gick ihop med Peter´s 4 skift, och det gjorde det. Så jag har tackat ja. Fast min ansökan om arbetsplatsbyte finns kvar så får vi se hur det blir om det skulle bli aktuellt. Men det händer inte sååå ofta någon "slutar riktigt" på ett ställe.

Så jag kommer göra 5 nätter på 4 veckor och jobba 2 dar mindre än nu fast jag får lika många timmar och lite mer pengar, men det är inte många korvören =P

Nu är det nån som har lagt en kabel =P Dags för blöjbyte!

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt! Grattis till de:) Varenda korvöre brukar vara välkommet så det låter ju toppen! Kram

2010-08-12 @ 15:17:58
URL: http://www.carolinolsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0