Påskdagen

Idag har jag jobbat ill 16.
Sen hem och säga hej till Peter ungefär innan det var dags för han att börja jobba kl 17.
Har mumsat mat, Helkyckling, ris och currysås.
Sen så har jag pussat, pussat och pussat på min son som jag såg en snabbis i går morse vid 6 sen inte förns idag när jag kom hem. Han sov kvar hos Farmor & Örjan.
 Vi gick ut en vända och gick sedan hem till grannarna för en liten fika innan det var läggdags för Arvid. Nu sover han sen 2 timmar tillbaka och jag har plockat undan, tvättat och duschat.

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund.


Bjuder på lite bilder

Arvid var ute med Peter tidigare i vårsolen.

 

Arvid leker struts eller nått?! =D



På promenad

 

Sötaste lillkillen i Årsunda. Elias 5 månader =)


  


Arvid fick ett påskägg som låg i en söt liten påse av Sabina igår.
Tack så mkt Sabina!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag är också ledig på onsdag...ring mig då :)

2010-04-04 @ 22:37:10
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0