Måndag 21 September

I helgen har vi varit i Valbo, varit på Junias 1års kalas, träffat Vänner, Mormor & Morfar, Farmor osv. Annars så har helgen varit rätt lugn.

Här är lite bilder på senaste tidens shopping åt Arvid

     

    

  

Lär ta och köpa en overall också. Har hittat flera snygga på Didriksons hemsida men vet inte hur jag får tag i dom. Men jag har hittat en annan.

Ska iväg och jobba till kl 15 idag. Sen förmiddag i morgon.

Här kommer lite bilder från Junias kalas också.



     

     



     
       

Nu ska jag laga lite mat.

Kommentarer
Postat av: Therese

Linus och lotta säljer Didriksson overallerna på webben, sen såg jag fler sidor som gjorde det :)

2009-09-21 @ 21:07:02
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Therese

Tårta tycker vi om vi Gruvmanare :)

2009-09-23 @ 19:56:22
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0