Torsdag 1 Oktober

Idag har jag varit in till viken och fikat med Carro & Thelma. Sen åkte jag och Arre barre vidare till Valbo. Bytte hans vinteroverall. Hade ju köpt en svart/grå McKinley med röda detaljer, jättefin i strl 80. Men den satt bra nu, lite lång i benen bara men annars var den perfekt nu. Och han ska ju inte börja använda den än (förhoppningsvis) så jag tog och köpte en Grå med blå/turkosa detaljer från Everest istället i strl 86. Den var väldigt lång i benen istället men han växer i den så smånigom.

I morgon ska det jobba igen. Arvid ska vara hos Mormor. Arvids tredje tand har kommit upp lite nu.


Bjuder på några bilder.



Gungar med Pappa i lekparken.




Så här ser det ut när Arvid ska äta själv =)








Titta så otroligt skönt jag sover =D




Gungar i lekparken.



Nya overallen.

Kommentarer
Postat av: Therese

åh vilka fina jackor han har ;) Han var ju supersöt i den blåa fleecen och den blå mössan till :)

2009-10-02 @ 18:44:54
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Therese

Den overallen har vi köpt till Wille också :) Såå snygg!! Funderar på en liknande rill Frida men vet inte om hon kan ha 86 den här vintern eller om det blir för stort!

2009-10-19 @ 09:00:20
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0