Tisdag 13 Oktober

Helgen har varit helt underbar.

I Fredgas fyllde jag år, hela 23 år. Jag och Arvid åkte in till Öppna Förskolan på fm sedan begav vi oss hem för att baka lite granna. Peter kom hem med världens finaste blommbukett när han slutat jobba. På kvällen käkade vi Kycklingfajitas och hade fredgsmys med Idol och tredje Johan Falk filmen.

Sen på Lördagen var det städdags och sedan kom nära och kära på fika. Tack allihopa för dom fina presenterna. Skåpet och skänken som jag fick tidigare av Peter, Mamma & Pappa hann precis bli målade och klara till helgen. Så nu är dom på plats och jag blev supernöjd. Bilder på det kommer sen. På lördagkvällen stannade Carolin & Thelma, Sandra & Danne och kollade på Fotbollen och grillade med oss. Efter fotbollen åkte Carolin & Thelma hem och vi andra spelade lite spel.

Söndagen blev en riktig slappardag, bara en massa bus och lek, tittade på film och myste på kvällen.

Igår var vi bara hemma jag och Arvid, jag gick i pyjamas hela dagen tror ja, var så grymt tråkigt väder. Men idag tog vi och pallrade oss ut. Först åkte vi till Öppna, Arvid målade 2 teckningar. Men han åt färgen mer än vad han målade med den =) Efter det så åkte vi till Carolin för lite lunch och fika och gosade med lilltjejen. Och så var vi till BVC på em, Arvid väger nu 9,1 kilo och var 77 lång, lång och smal som Mamma..eller så inte =D
Sen nu så har vi varit hemma och lagat lite mat och tvättat. Nu sitter Peter & Arvid och kollar på barnprogram =)

I morgon är det dags för jobb igen, förmiddag har jag så Arvid ska vara hos Mormor.



Glömde ju bort kameran för det mesta i lördags men det blev väl nått kort iaf.








     

  

Inte dom bästa bilderna men men =P 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0