Måndag 19 Oktober

Har nyss kommit hem från Kungsgården. Var till Nenna och klippte håret på Arvid, han blev så fin så och var helt otroligt duktig. På förmiddagen försökte vi få tag på biljetter till Meldodi-finalen men icke sa nicke. Dom har ett cp-kösystem tycker jag. Men jag fick tag på 2 biljetter till mig och Mamma i Sandviken iaf.

Arvid har fått dagis plats också. Här i Årsunda och från Januari, så det känns riktigt skönt.

Just nu så kliiiiiiar det i mina fingrar, jag är så fruktansvärt shoppingsugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Listan är lång och plånkan tom. Och så känner jag av att det snart är lön så då blir jag ännu mer sugen. Vill köpa en massa kläder åt Arvid och mig själv och en massa inredningssaker, osv osv. Ekonomiskt oberoende skulle jag vilja vara iaf.

Arvid sover sen middag idag just nu ute i vagnen. Sen blir det laga lite mat, Stuvade makaroner och köttbullar.
Ikväll blir vi bara hemma. Lär väl kanske ta tag i pelletsen.

I morgon blir den en vända till Sockenstugan, dom har börjat med "Öppna" här så vi tänkte prova på det.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha, sockenstugan :) Fan, jag tänker bara på Emil i Lönneberga när jag hör det ordet. Jag tänkte på alla de där gamla människorna som Emil gav mat till då det var jul. Bodde inte dom i en sockenstuga? :) hahaha, roligt är det i vilket fall :P

2009-10-19 @ 17:34:59
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0