Tisdag 24 November

Jag är för dålig på att blogga. Lär skärpa mig =)

Förra veckan hann jag med lite besök av mina vänner från HR, Carro & Thelma , Emma & Tilde, Lina & Joline. Vi fikade och snattrade på som tusan. Och på torsdagen åkte jag och Carro, Thelma och Lizette in till Gävle för att hälsa på Anna och lilla Viktor.

I helgen var jag och Arvid solo, Peter hade åkt till Sundsvall för att fiska. Så på fredagen åkte jag och Arvid till Mormor, vi åkte ner på stan och strosade och inhandlade lite grejer. Arvid fick sova kvar och jag åkte hem för att måla vardagsrumsbordet och tv-bänken. Det kommer bilder på det, har dock inga "förebilder" då Peter hade tagit med sig kameran.

 Lördag morgon fortsatte jag att måla in jag tog en dusch och begav mig till viken. Blev ett par cidrar och kackel hos Elin på kvällen så sov jag hos Mamma sen. Söndagen åkte vi hem och fixade till lite här hemma innan Peter kom hem. Kvällen spenderade med god mat och sjätte Johan Falk filmen och mys i soffan.





Lina, Joline och Emma




Tilde & Thelma




Carro & Thelma




Lina, Joline & Arvid




Denna ljuvliga ljusstake fick följa med hem i fredags.


Denna vecka har börjats med julklappsinslagning och presentinslagning, putsat några fönster, tvättat och fixa och trixat. I morgon ska jag åka och tävtta en matta och soffklädseln hos Mamma, sen lär det handlas också. Vi tog sprutan idag också, jag och Peter. Det känns som om man har ett blåmärke på armen men annars så känns det inge konstigt. Arvid fick också ta på samma gång så vi fick förtur och hamna i familjekön, men när vi kom in och och skulle ta så fick han inte för att det gått för kort tid sen han fick 1års sprutorna. Idag kom Arvids mössa och scarf som jag beställt också.



Mammas gotroll =)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej ! Jaa just det, vad kul då ses vi på söndag !! Jag kommer att jobba på Åhlens i Gävle när jag är hemma, så det är skönt ! Hörs sen då ! Pusskram

2009-11-25 @ 19:07:55
URL: http://elouisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0