Tisdag 10 November

Jag ska försöka bli duktigare och skriva här, minst en gång om dagen iaf. =P Men vi får väl se hur det blir med det, jag har inte så mkt att skriva om. Skulle vilja fixa till kategorier också, skriva in recept och shopping, och bilder osv osv. Men jag vet int ja. Vi får se hur det blir.

Hade tänkt masa mig iväg till Öppna tidigare på fm, jag klädde på mig och Arvid och skulle ta bilnyckeln för att ta ur vagnen som låg i bakluckan. Men tror ni det fanns nån då?! Näe Peter har tagit med sig båda nycklarna till bilen som står hemma till jobbet. Så det var bara klä av sig igen det, ingen bil och ingen vagn.

Har ätit lunch för en stund sen och lagt Arvid för att sova lite. Slängde ihop kokostoppssmet, men kom på att bakplåtspappret är slut så Peter får köpa med sig när han kommer, men det är ingen idée att ringa förns han är på väg hem för annars hinner han glömma bort det =)

Ringde till Fia tidigare och tyckte att hon och Junia skulle komma ut och leka och fika. Så dom kommer på em. Trevligt Trevligt!

Om det är någon som har en, två eller fler miljoner som ni skulle vilja bli av med så får ni gärna skänka dom till mig, för det finns HUR mkt som hellst jag skulle vilja handla. =)

Glömde ju att skriva att Arvid tog sina första riktigas steg själv i Fredags. =)
Han är så duktig så, fast han är mer feg =D
Mammas gohjärta!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad duktig han är =)

2009-11-10 @ 21:46:13
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0