Söndag 15 November

Mina ändrade bloggplaner sprack ju ganska rejält =P

I fredags var vi till BVC, på Arvid´s 1-årskontroll. Han fick två sprutor och var jätteduktig, gnällde först men så fick han nappen så var det över =) Sen blev lunch hos Mormor med Therese och på eftermiddagen var vi till Fia som fyllde 24 år. Fikade gott, men vi blev inte så långvariga för Arvid började bli så hängig för sprutorna. När vi kom hem så hade han ju fått feber och låg helt utslagen i knät på mig i soffan och röde inte en fena. Så kl 18 var han så slut att det vara bara att lägga han. Han fortsatte och hade feber på lördag fm, sen efter middagsluren var allt som vanligt igen.

Peters Mamma & Örjan var ut och fika vid lunchtiden igår. Tur för dom så hade jag hunnit baka Choclate chip cookies, en sats med mjöklchoklad och en med mjölkchoklad/vit choklad. Men jag tror jag inte fick till dom lika goda som första gången =) men grymt goda ändå. Mot kvällningen begav vi oss till grannarna. Elin fyllde hela 6år. Så det blev fika och grejer igen, och mys med världens minsta Elias =)

Och kameran ligger och skräpar som vanligt. Måste skärpa mig. Så inge kort från helgen finns.

Idag har Mamma & Pappa varit ut och hälsat på. Och Peter har åkt och jobbat, så det är bara jag och Arre barre!

Ikväll är man ju bänkad i soffan kl 22, då Paradise Hotel börjar  =)

I morgon är det en ny vecka, och nya tag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jamen visst är dom!! :P hehe.

Prova!! Den va supergod! :D

2009-11-23 @ 13:01:16
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0