Söndag 1 November

Först vill jag börja med att gratta Angelica & Jocke till sonen Eddie som föddes den 30/10
Och även ett stort grattis till Tesa & Tomas som fick en liten Elias 31/10
Nu har bebisarna kommit för den här gången, nu dröjer det till sommarn innan nästa bebis tittar ut =)

I lördags jobbade ju jag mitt sista skift för den här gången. Hoppas verkligen att jag får komma tillbaka dit i början av nästa år. Nu ska jag vara hemma och busa och mysa med min lilla skrotunge innan han ska börja på dagis i Januari. Håller på laddar inför att få "Advent pynta" , för förra året låg jag ju på BB vid den tiden =) Och Arvid fyller på 1:a advent iår också. Och sen blir det Jul också, jag älskar julen och allt som hör till. Och det står ju inte på förns vi är där. Den 4 December ska vi på Julbord med Peter's jobb på Högbo Qvarn, alltid lika gott.

Annars i helgen så har jag och mina vänner spenderat tiden i Therese nya lya. Vi har målat och plockat och donat. Sen bjöd Ingrid oss på mat, så det blev en pizza & kebab på Mia's. Sen åkte vi och tände ljus på kyrkogården i Hedgrind. Tände ett för min Morfar, min Moster och Jessica. Och vad fint det var där när alla ljus brann överallt. Idag sov jag ut för Arvid sov hos Mormor & Morfar. Sen åkte jag till Therese igen för att måla och sen tog vi en vända på Dollar. Efter det fick jag och Peter mat hos Mamma & Pappa, potatisgratäng och kyckling/fläskfilé. Hur gott som hellst!

Peter åkte och jobba kl 17, och ska jobba till 01 inatt så då blir han ledig i morgon. Så i morgon blir vi väl bara hemma, mot kvällen åker jag in till Therese och så ska vi tapetsera fondväggen i sovrummet.

Har kollat på "Ensam Mamma Söker" och kollar lite på Filip & Fredrik nu. Sen blir det nog sängen tidigt.

Kommentarer
Postat av: Therese

INGRID? det va väl jag som bjöd på mat? ;)

2009-11-03 @ 14:52:14
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0