Måndag 9 November

Helgen då. Fredagen startade med ett besök på Öppna Förskolan. Sång och lek. Dagen fortsatte med en tripp till Valbo Köpcentrum & Ikea med Lizette. Inhandlade farsdagpresenter åt Peter, ett örngott och två tröjor. Ett par byxor och en pyjamas åt lilleman. Hade tänkte handla en massa mer, men dagen innan hade vi ju varit och hämtat ut en ny dator som skulle ha försäkring och det blev lite annat så pengarna for iväg där så då fick jag dra in på mitt shoppande =) Efter Valbo åkte jag till Lena för att lämna Arvid som skulle sova där.  Peter och jag hade en mysig hemmakväll med Tacos, Idol och Johan Falk film nr 5.

På lördag förmiddag skulle jag och Therese åka till Grycksbo var det tänkt och hälsa på den nye familjemedlemen Eddie i Ljungberg/Boman familjen. Men det blev förhinder för dom så det får bli en annan dag. Så jag och familjen åkte till Therese och hälsa på istället. Fikade och surra lite. På em kom Sandra ut och hälsa på och drack lite kaffe och surrade. Och på kvällen kom Therese ut och vi åt Fajitas och spelade sällskapsspel. Trevligt Trevligt. Elin hann också titta förbi en sväng efter jobbet.

Och gårdagen då, då var det Fars dag. Peter fick paket på sängen av Arvid. Vid 14 var vi till Mamma & Pappa och käkade  söndagsstek, mums! Mot kvällen blev det fika hos Lena & Örjan.

Det var helgen det.
Ikväll ska jag jobba lite extra, 3 timmar bara. Fick två nattpass i december också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0