Fredag 27 November

Idag har jag och Arvid varit iväg och shoppat lite med Mormor. Blev en vända till Owe´s men det fanns inte så mkt att hurra förr. Inga speciella julgrejer som jag fastna för. Så det blev inte många ören jag slängde ut där. Åkte sedan till IKEA, där blev det ett och annat ljus och lunch såklart! Trippade vidare och köpte ett par svarta uggs, inte riktiga då men =) Och en jacka blev det. Och två par brallor till sonen som får bli inslagna och hamna under granen framöver.

Har pyntat och donat lite här i går och idag. Stjärnorna är på plats i vardagsrummet, och "kulan" i datarummet. Köksfönstren lär putsas i morgon innan jag ställer dit nånting. Annars så tycker jag inte att jag har så mkt julgrejer, men det ska fyllas på under månaden här. Har pysslat till två "julgrupper" och ett ljusfat iaf. Sen lär jag köpa andra ljus i morgon till adventsstaken och den nya staken. Och sen är det plocka, dona, städa som gäller i morgon och varva det med lekande med Arvid. Peter får hjälp av Anders i morgon och sätta taket på altanen. Då åker min fina lykta ut som jag fick i julklapp förra året.

I morgon vid den här tiden för 1 år sedan hade man värkar var 10:onde minut ungefär, kom ihåg att jag kollade på Idol och sen försökte sova, men vaknade varje gång det kom en värk. Sen vid 4 tiden var dom tätare och gjorde betydligt mycket ondare =) Tänk om  man kunde få uppleva det där dygnet en gång till, vilken jäkla grej det var alltså, och när världens finaste lilla varelse ploppa ut =) Mammas lillfis som har blivit så stor nu, 1 år redan. Helt sjukt vad tiden går fort.


Så på söndag är det 1 år kalas som gäller.
Öppet hus hela dagen!
Så välkommna på fika!





Blev väldigt dåliga bilder.



Och så ett kort på världens finaste kille =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0