Torsdag 19 Mars

Idag så har jag och Arvid varit in till Sandviken och spenderat ett par timmar. Först gick vi runt och kolla runt på lite kläder, sen in på Leklust och kolla efter babyvakter. Arvid önskar sig sånna i doppresent av Mormor och Morfar =P Sen lära ju jag bara in på Trivsamt och spendera lite. Blev ett "kakfat" och en kruka med rosbukett. Efter det så kom Fia och Junia ner så det blev lunch på Jensas och sen lite fika på Aldos. Sen tog vi en promenad till ICA.

Och när vi skulle åka hem och kommer i korsningen vid Jernvallen så dyker det upp ett par poliser som stoppar alla, trodde ju att det hade hänt nånting. Men och så vinkar dom fram en bilkö och först kommer det en polisbil, sen nån mörk bil sen en limo och sen ett par mörka bilar till och sist en polisbil. Då kom jag ju på att Kungen & Drottnigen var på besök. Har dom så tidspressat schema att dom inte ens hinner stanna och vänta på grönt i en korsning.?!

I morgon tänkte vi väl åka till Öppna och sjunga lite =) Nu ska jag betala lite räkningar. Om det är nån som vill ha några av mig så säg bara till =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet att du hemskt gärna får höra av dig när du är i stan va? :)

2009-03-20 @ 00:05:40
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0