Torsdag 12 Mars

I tisdags så kom Sandra ut och hälsa på och underhöll oss lite. Sen tog jag plånkan och bilen och for in till Valbo för att handla lite åt mig själv. Köpte ett par pumps och en skjortklänning, sen kunde man ju inte låta bli att handla åt lillfisen så det blev mest till han =P Och så var jag förbi Mamma & Pappa på vägen hem och Mamma hade stickat ett "Pippi"-tröja åt Arvid =)

Och igår blev det en städar & tvättdag. Fast tvättar gör jag i stort sätt varje dag =)

Och idag så har Fia och Junia varit ut och hälsat på. Så det blev lite fika först, Fia hade köpt med sig semlor. Sen tog vi oss en promenad så kidsen fick somna men när vi var hemma på gården igen så vakna båda två. Och nu sitter jag här och iväntar storfrämmande från Göteborg, Louise är i stan. Och så ska jag ta och slänga i ordning en lassange också.

I morgon blir det öppna på fm.

Dagens Arvid =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahah, då är det bäst att han går ner nåt kilo om han ska få plats i den där pippi tröjan :P

2009-03-12 @ 18:19:30
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Han var så stilig så i sin nya fina jacka :)

2009-03-12 @ 20:48:25
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahah, äsch inte gör väl de nåt eller :) Om den inte slutar vid naveln då vill säga :)

2009-03-12 @ 21:18:49
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0