Fredag 6 Mars

Äntligen helg. Iofs så har jag helg hela veckor men det är ändå inte riktig helg =P

I morse så tog jag och Arvid på oss kläderna och for in till Sandviken för att gå på sång på Öppna förskolan. Och efter sången kom vår allas lilla lintott Devin Gruvman, fast han är inte så liten längre han blir ju så sjukt stooor =) Så jag och Devin kastade lite boll och så, det går ju inte och leka så mkt med min lillfis =) Sen begav vi oss till McDonalds för att trycka i oss lite lunch. Och efter det åkte vi ut till Stensätra en sväng innan jag och Arvid åkte till Mormor & Morfar och hälsa på. Så Pappa busa med Arvid medans jag och Mamma beställde lite kläder från Ellos, det blev en del grejer, hon är så snäll min Mamma.

I morgon blir det en tripp till Gävle/Valbo för att inhandla lite grejer åt Arvid.

Den 3 April blir det utgång med jobbet också. Det ska bli riktigt roligt för det var väldigt länge sen.

Nu blir det ryggläge!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0