Tisdag 9 Juni

Idag är det ett år sedan vi vara på UL, kom och tänka på det när jag skrev rubriken =) Vad tiden går fort.

Igår var vi in till viken och käkade lunch med Fia & Junia. Sen på em var vi till banken. Får veta på fredag hur det blir. Håller alla tummar och tår på att det går vägen iaf.

Idag har vi bara varit hemma, har varit så seg så det har blivit mest slöa på soffan och leka med kusen. Skulle behöva göra 1 miljon grejer men jag är så jäkla dålig på att ta mig för saker när jag bara går hemma om dagarna. Det är skillnad när man jobbar tycker jag för då är man liksom redan igång, när man kommer hem så tar man tag i saker och ting. Men nu slappar jag bara. Och när jag väl känner för att göra nåntign då är klockan 22.30 eller nått och det är dags att gå och lägga sig.

Skattepengarna har ramlat in på våra konton också, känns väldans bra. Tänk om bara kunna ta alla dom och köpa en massa ny möbler, inredning och kläder osv osv. Men så roligt ska vi inte ha det. Det finns en massa andra hål att fylla som är lite viktigare. Jag är så sugen på en ny säng, och det roligaste av allt är att Peter håller med mig till en viss del, så jag ska nog försöka flirta till mig en sån.

Peter håller på fixar ena bilen på jobbet sitt så han kommer väl hem sent antar jag. Så min kära Mamma är på väg ut hit och har tagit med sig symaskinen. Och har jag riktigt tur så syr hon nog upp gardinerna åt mig så slipper jag =P Har tagit fram kyckling så jag tänkte bjuda henne på baconlindad kycklingfilé.

Nu är baddax för Arre barre!!
Kommentarer
Postat av: Therese

Har eran säng gått sönder?

2009-06-12 @ 11:14:23
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, nämen va fan. Har ni inget annat att lägga pengarna på? :)

2009-06-13 @ 10:58:16
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0