Söndag 22 Juni

I fredags var det midsommarfirande här hemma, dock i lugna tag. Mika & Lizette, Fia, Henrik och Junia var här och åt gott och sen så spelade vi lite spel. Det blev en väldigt lugn kväll eftersom vi hade kidsen och för att Peter och Mika skulle åka till Norge tidigt på lördag morgon.

Så igår åkte jag in till Sandviken för jag och Arvid tänkte sova hos Mormor & Morfar. Så jag lämnade Arvid där så åkte jag på bilbingo med Lizette, men ingen vinst denna gång heller. Sen på kvällen var jag hos Elin och babbla.

Och idag så har vi varit in till IKEA, handlat lite nya pryttlar, skulle lätt kunna handla halva affärn om jag hade pengar =)

Sen så har vi varit på sjukhuset, och det var mindre roligt. Först var vi och hälsa på min moster, hon blev så glad när hon fick träffa Arvid.

Och sen var jag ner själv på IVA där Peter's bror ligger. Han var med om en bilolycka inatt. Läget är stabilt iaf och det känns skönt. Och Peter som är i Norge stackarn, skulle ju vilja vara med honom nu. Men han stannar kvar så länge det är stabilt, han kan ju ändå inte göra nånting. Och sen så är vi så många ändå runt om kring han.


. Min jobbarkompis som är 36år har också svår cancer , och hon finns också i mina tankar hela tiden. Så det är lite mkt just nu. Det är tur att man har sin lilla gobit som lättar upp stämningen och gör så att det inte känns så tomt här hemma. Sen har jag mina älskade föräldrar och mina underbara kompisar som alltid finns för mig och det är dom guld värda för.

Nu ska jag snart göra mig klar för att krypa ner under täcket så jag orkar upp i morgon när mitt gullhjärta vaknar.



Mammas charmtroll och bästa pappa!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0