Måndag 15 Juni

Jag har hållt på och fixa och trixa med bloggen, men antingen så funkar det inte som det ska eller så är det jag som är för trög =D

I helgen som var regnade det mer än mest. Vi var väl till mesta dels hemma men hann även med lite besök. På Lördagen var vi till Grycksbo och hälsa på familjen Boman/Ljungberg. Angelica fyllde ju år på fredagen så hon skulle firas. Var förbi Lager en sväng också men hitta just ingeting till nån av oss.

Igår var vi hem till Mamma & Pappa en sväng. Skulle dricka lite kaffé men deras perkulator gick precis sönder =) Pallrade oss sedan iväg till Peter´s Mamma för att äta grymt god tacopaj och då fick vi oss en kopp kaffe där istället. Innan vi begav oss hem sen så åkte vi till Matte och Linda, Peter's moster. Dom fick ju en liten Alva i slutet av April och vi har ju varit på väg flera gånger. Men nu åkte vi dit iaf. Hade köpt en jättefin klänning med passande solhatt. Sen så blev det ju ett lite paket till Ammie också såklart =)

Idag har jag och kusen bara varit hemma.

I morgon blir det banken en sväng på fm. Och på Onsdag ska vi åka till Furuvik ett helt gäng. Tror vi blir 12 -13 st + barn =) Det ska bli riktigt roligt. Hoppas bara att vädret är med oss.

Nu ska jag hänga lite tvätt.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0