Fredag 26 Juni

Igår var jag och Arvid in till Sandviken och träffa Madde & Nova och Madde & Isak. Mumsade lunch på lasses, och sen blev det även glass i solen. Efter det så var jag och Arvid till BVC, 1 millimeter längre hade han blivit bara, men vägde nu 8 kilo, och det märks att han har lagt på sig. Han älskar allt som har med mat och göra, helt galen är han lillfisen =)

Sen så åkte vi upp till Järbo och hälsa på Maria, Patrik & Meija som var i stugan. Fy tusan vad skönt och ha en stuga sådär som man kan tillbringa sommaren vid. Stannade på Maxi och handla lite innan vi begav oss hem.

Fixade och trixade lite här hemma igår kväll när Arvid lagt sig.

Idag så är jag ju grymt sugen på att åka och bada, men vill inte åka själv. Måste nog åka in senare och köpa ett parasoll och lite andra grejer så blir det nog stranden i morgon.

Sen så kommer Peter hem i morgon också, efterlängtad är han kan jag säga. Är rätt skönt och vara ifrån varandra ett tag, så man får sakna varandra lite nån gång.

Nu ska jag leka med min busunge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0