Torsdag 9 Juli

Det är väldigt dåligt med bloggandet nu för tiden. Först var det för varmt och nu är det för tråkigt. Sånt jäkla tråkigt skitväder. Hoppas det vänder tills Peter går på semester iaf, och han har 1 vecka kvar.

Den senaste tiden har vi solat och badat dom dagar det varit fint. Sen har vi vait mesta dels hemma. Men även varit lite här och där.

I tisdags var vi in till Gävle med Carro och hälsade på Emma i henne nya lya. Lina och Joline kom också. Vi käkade lunch och fikade och pratade en massa. Emma har BF den 18 juli så hon hade en riktig kanonkula, såg ut som om hon hade stoppat in en badboll under tröjan. Batterina till kameran tog typ slut på en gång så jag tror jag fick ett varsit kort på Arvid & Joline.

Och vi väntar fortfarande på trökkommunen som ska komma hit och koppla på det nya vattnet och avloppet, men innan dom kommer har man väl hunnit blivit gråhårig. Innan dess kan vi inte börja med altanen så det för jäkla trökigt.

Nästa söndag drar vi till Öland iaf, med Jocke, Angelica & Elias. Så då hoppas jag verkligen att vi får strålande sol hela veckan. Men det får väl bara drömma om. Men huvudsaken det är uppehåll, bara att komma iväg hemmifrån ska bli så himla skönt.

Nu ska jag busa med min goskrutt.
Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hörde att det skulle vara nån jäkla reggae-festval på öland samma vecka om ni är där :)Jag förstod nog att det var därför ni valde just den veckan :)

2009-07-12 @ 16:01:24
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0